Zwroty i reklamacje
Składanie reklamacji
1. Złożenie reklamacji
Reklamację możesz złożyć bezpośrednio kontaktując się z działem obsługi klienta, w przypadkach niewątpliwych staramy się je rozstrzygać błyskawicznie, podczas pierwszego kontaktu, jednak w niektórych przypadkach będziemy prosić o odesłanie reklamowanego produktu w celu poddania go ekspertyzie.
2.Odesłanie produktu
W przypadku reklamacji wymagającej ekspertyzy produktu - prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu / faktury zakupu i opisem zakresu reklamacji.
3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
MG Home - magazyn główny
Logistyczna 6
05-090 Sękocin Stary
4. Rozstrzyganie reklamacji
Jeżeli sprawy nie udało się załatwić poprzez kontakt mailowy lub telefoniczny - reklamacje rozstrzygamy w nieprzekraczalnym terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamowanego produktu.
Zwrot towaru
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie (załącznik nr 1 do regulaminu) i wyślij je na nasz adres wraz ze zwracanym produktem/produktami:
MG Home - magazyn główny
Logistyczna 6
05-090 Sękocin Stary
Do paczki z oświadczeniem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi akcesoria oraz w miarę możliwości - paragon lub fakturę.